1. Як зробити Замовлення?

 
Для придбання продукції в інтернет-магазині необхідно зареєструватись на сайті. 
 
Категорії на головній сторінці допоможуть Вам вибрати основні групи продукції, які також поділяються на підгрупи. При натисканні на потрібну групу, ви отримаєте детальний перелік товарів.
 
Тут Ви зможете вибирати продукцію і подивитися профільну сторінку даного продукту, яка містить повний опис товару.
 
На профільній сторінці зможете дізнатись про ціну товару і вибравши потрібний покласти його в кошик.

2. Як я можу оплатити свій заказ?

У нас доступні такі можливості оплати:

- готівкова оплата;
- безготівкова оплата
- оплата картами Visa та MasterCar

3. Завершення і відправлення замовлення

Першочергово, заповніть необхідні анкетні  дані. Якщо Ви уже зареєстровані, Вам залишається лише підтвердити свої дані.
 
Другим кроком оберіть спосіб доставки.
 
Останнім кроком є закінчення і підтвердження замовлення.
 
Будь ласка, для достовірності ще раз перевірте дані: адресу доставки,вибрану продукцію, вартість.
 
При бажанні,Ви можете написати нам повідомлення і відправити його разом з замовленням.Після цього відправте Ваше замовлення, натиснувши на кнопку підтвердження замовлення.
 
Наступним кроком ми підтвердимо Ваше замовлення та відправимо підтвердження на Вашу електронну адресу.

4. Чи можлива оплата замовлення банківською карткою?

Ви можете оплатити онлайн заказ, здійснивши переказ через «Приват 24».

Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар оплачений платіжною карткою  може тільки той клієнт, на ПІБ якого оформлений заказ, тому при отриманні товару обов’язково треба мати при собі паспорт.

5. Як здійснюється доставка по Україні?

 Доставка по Україні здійснюється кур'єрською службою "Нова Пошта".

6. Чи є можливість замовити товар з доставкою в іншу країну?

На жаль, на даний час, ми працюємо тільки на території України.

7. Скільки днів знаходиться товар в пункті видачі?

У відділенні  «Нова Пошта» заказ буде знаходитись протягом 5 днів.
По закінченню даного строку товар повертається відправнику.

8. Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення ?

У випадку пошкодження товару, або неповної комплектації заказу – необхідно відмовитись від отримання товару і його оплати, а також скласти акт (претензію). У випадку, якщо сталась така ситуація просимо, повідомити нам за тел.: 0501971004 або 0671931003.

9.  Чи є можливість відмовитись від частини заказу на пункті видачі?

На жаль, можливості відмовитись від частини заказу немає. Ви можете відмовитись від заказу повністю, та оформити нову заявку.

10. Чи можна приїхати до вас в офіс?

Так, наш магазин та офіс знаходиться за адресою: Закарпатська обл. м. Берегово, вул. Стефаника, 2.

Тут Ви можете побачити і спробувати продукцію та придбати те, що сподобалось. Якщо бажаєте придбати якийсь конкретний товар, можете попередньо уточнити інформацію про його наявність по телефону. Якщо цього товару не буде в наявності в магазині, то ми доставимо його зі складу до Вашого приходу.

11. Як можна оплатити замовлення готівкою?

Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх населених пунктах на території України.Оплата здійснюється виключно у національній валюті.

12. Чи відправляєте товар в день замовлення?

Так відправляємо, якщо замовлення товару до 12 годин до обіду, то відправляється в той же день. Якщо після обіду, то відправка здійснюється наступного дня.

13. Пошук

За допомогою цієї функції, ми спробуємо зробити Для Вас процес пошуку простішим. Ви можете знайти продукцію за допомогою номера або за її назвою.